1:50, Animacja komputerowa
Praca ma stanowić odpowiedź na pytanie o to jak organizować chaos w systemach złożonych bardziej niż pojąć to może pojedynczy człowiek. Gdyby praca miała zaistnieć w przestrzeni wystawienniczej, dodałbym do niej elementy interaktywności.
Podczas poszukiwania cech nadawanych centrum, a przede wszystkim kwestii organizacji chaosu, w świecie idealnych kształtów, łatwiej jest o próbę symulacji ich interakcji, hierarchii i zmian.
Przedstawianie tych zależności ma na celu zakwestionować jednorodność płaszczyzn i kierunków na których dziś musi działać człowiek.
Oglądanie poszczególnych aspektów zależności pomiędzy kształtami, analityczne spojrzenie czy brak koloru, mają pomóc w dekonstrukcji badanego pojęcia. Uproszczona forma, ma na celu nie rozpraszać widza, dać miejsce na próbę usystematyzowania i łączenia skojarzeniowego dźwięku z obrazem.
Jako podkład muzyczny posłużyło przetworzone nagranie dźwięków wydobywających się z hang drumu i misy tybetańskiej – instrumentów kojarzonych z uspakajającymi dźwiękami ułatwiającymi wprowadzenie w stan medytacji.
A gdyby tak rozsypać piksele z których składa się ta animacja? Czy udałoby się je ułożyć z powrotem?